energydirect.hu
energydirect.hu
  • Kategóriák
    • Újdonságok 
    • Akciók 
    • Fotó / videó 
    • TV és szórakozás 
    • Számítástechnika 
    • Mobiltelefon és tablet tartozékok 
    • Háztartási kisgépek 
    • Okos otthon 
    • Audio 
    • Okos kiegészítők és szabadtér 
    • Otthon/Barkács/Kert 
    • Autó / motor és kerékpár kiegészítők 
    • Szépségápolás és egészség 
    • Iroda 
  • Információ
    • Visszaküldési cím
    • Üzenet az ügyfélszolgálatnak
    • Garanciális ügyintézés
    • Elállási nyilatkozat űrlap
  • Impresszum
  • GYIK
  • Blog

Gyakran Ismételt Kérdések

  • Mikor kapom meg a terméket?

A megrendelést követően azonnal küld a rendszerünk egy visszaigazoló e-mailt arról hogy a megrendelés sikeres volt. Ezt követően jellemzően 24 órán belül küldünk egy visszaigazóló e-mailt arról hogy a megrendelés feldolgozásra került. Ez tartalmazza azt a várható dátumot is amikor a termék átadásra kerül raktárunkból az Ön által választott futárszolgálatnak. Várhatóan az ezt követő napon kerül kiszállításra a csomag amennyiben a választott futár a GLS, Packeta esetében általában egy nappal több.

  • Van lehetőség utánvétes fizetésre is?

Természetesen igen, Bár jó tudni hogy a weboldalunkon van lehetőség a bankkártyás fizetési módra is a Barion rendszerén keresztül ami lényegesen kényelmesebb, olcsóbb és egyszerűbb és biztonságosabb módja a vételár kiegyenlítésének.

A megrendelés során tudja kiválasztani a fizetési módot, ami lehet utánvét, bakkártyás fizetés vagy banki átutalás. Fontos tudni, hogy az átvételi helyen történő bankkártyás fizetés is utánvétes fizetés nem csak a készpénzes.

  • Mennyibe kerül a szállítás?

GLS esetén mind házhoz, mind GLS csomagpontra, vagy automatába 1690 Ft

Packeta esetén csomagpontra és csomagautomatába egyaránt 990 Ft.

Az utánvét kezelés költsége, kizárólag utánvétes fizetés esetén 200 Ft

Figyelem: A kiszállítás során történő bankkártyás fizetés is utánvétes fizetés!

  • Van lehetőség személyes átvételre?

Jelenleg logisztikai okokból a személyes átvétel nem lehetséges. 

  •  Hogyan fizethetek a csomagpontban? 

Általában a csomagpontokban van lehetőség készpénzes és bankkártyás fizetésre egyaránt, de előfordulhat hogy egy-egy átvevőhelyen nem tudnak csak készpénzes fizetést elfogadni.

  • Mikor mehetek a csomagért?

Amint megérkezik a csomag a kiválasztott csomagpontra vagy automatába, a futárszolgálat rendszere értesítést küld e-mailben vagy/és SMS-ben az átvétel részleteiről.

  • Mikor van nyitva a csomagpont?

A GLS csomagpontok nyitvatartásáról és egyéb adatairól az alábbi oldalon kaphat információt az irányítószám vagy város beírása és a megfelelő csomagpont kiválasztása után: https://gls-group.com/HU/hu/depo-csomagpont-kereses

Ugyanígy a Packeta csomagpontokra az alábbi oldalon kereshet: https://www.packeta.hu/atvevohelyek

  • Fel tudna hívni a futár a kézbesítés előtt fél órával?

Igen a GLS futár általában alapértelmezetten felveszi Önnel a kapcsolatot kiszállítás előtt telefonon, de amennyiben ez kiemelten fontos Önnek, kérjük jelezze a megrendelés során a megjegyzés rovatban is.

  • Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, azt hova írjam?

A megrendelés során a véglegesítés előtti utolsó ablakban van lehetőség egy-egy szövegbeviteli ablakban instrukciókat hagyni számunkra vagy a kiszállító cég számára.

  • Mi történik ha akkor jön a futár amikor nem vagyok itthon?

A futár megpróbálja felvenni Önnel a kapcsolatatot kiszállítás előtt, és amennyiben nem tudja átvenni a csomagot jelezze neki és meg tudnak beszélni egy alternatív átvételi időpontot vagy helyet. Amennyiben a futár nem éri el Önt sem telefonon sem személyesen, akkor másnap újra megpróbálja kézbesíteni a csomagot.

  • Mikor történik a kiszállítás?

Általában reggel nyolc és délután öt óra között, de jellemzően a délelőtti órákban. Általában az értesítésben szerepel egy időablak a várható kiszállításról.

Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim

 

 

Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek

 

Bankkártyás fizetés

A kényelmes és biztonságos online fizetést
a 
Barion Payment Zrt. biztosítja.
Magyar Nemzeti Bank engedély száma:
H-EN-I-1064/2013

Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

A webáruház üzemeltetője
  • BONAVITÁL HUNGARY KFT.
  • 3350 Kál, Rózsa út 2.
  • +36 30 878 2975
  • info@energydirect.hu
  • facebook

  • instagram

Hírlevél
energydirect.hu

Kíváncsi az újdonságokra? Nem szeretne lemaradni semmiről? Akkor iratkozzon fel hírlevelünkre, és mi elsőként értesítjük akcióinkról, újdonságainkról. 

 

 

Feliratkozás
Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
argep.hu
olcsobbat.hu
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
  • Újdonságok 
  • Akciók 
  • Fotó / videó 
  • TV és szórakozás 
  • Számítástechnika 
  • Mobiltelefon és tablet tartozékok 
  • Háztartási kisgépek 
  • Okos otthon 
  • Audio 
  • Okos kiegészítők és szabadtér 
  • Otthon/Barkács/Kert 
  • Autó / motor és kerékpár kiegészítők 
  • Szépségápolás és egészség 
  • Iroda 
  • Információ
    Információ
    • Visszaküldési cím
    • Üzenet az ügyfélszolgálatnak
    • Garanciális ügyintézés
    • Elállási nyilatkozat űrlap
  • Impresszum
  • GYIK
  • Blog
Belépés
Regisztráció
oogle
Cookie beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhet, amivel elfogadja az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.