Gyakran Ismételt Kérdések
- Mikor kapom meg a terméket?
A megrendelést követően azonnal küld a rendszerünk egy visszaigazoló e-mailt arról hogy a megrendelés sikeres volt. Ezt követően jellemzően 24 órán belül küldünk egy visszaigazóló e-mailt arról hogy a megrendelés feldolgozásra került. Ez tartalmazza azt a várható dátumot is amikor a termék átadásra kerül raktárunkból az Ön által választott futárszolgálatnak. Várhatóan az ezt követő napon kerül kiszállításra a csomag amennyiben a választott futár a GLS, Packeta esetében általában egy nappal több.
- Van lehetőség utánvétes fizetésre is?
Természetesen igen, Bár jó tudni hogy a weboldalunkon van lehetőség a bankkártyás fizetési módra is a Barion rendszerén keresztül ami lényegesen kényelmesebb, olcsóbb és egyszerűbb és biztonságosabb módja a vételár kiegyenlítésének.
A megrendelés során tudja kiválasztani a fizetési módot, ami lehet utánvét, bakkártyás fizetés vagy banki átutalás. Fontos tudni, hogy az átvételi helyen történő bankkártyás fizetés is utánvétes fizetés nem csak a készpénzes.
- Mennyibe kerül a szállítás?
GLS esetén mind házhoz, mind GLS csomagpontra, vagy automatába 1690 Ft
Packeta esetén csomagpontra és csomagautomatába egyaránt 990 Ft.
Az utánvét kezelés költsége, kizárólag utánvétes fizetés esetén 200 Ft
Figyelem: A kiszállítás során történő bankkártyás fizetés is utánvétes fizetés!
- Van lehetőség személyes átvételre?
Jelenleg logisztikai okokból a személyes átvétel nem lehetséges.
- Hogyan fizethetek a csomagpontban?
Általában a csomagpontokban van lehetőség készpénzes és bankkártyás fizetésre egyaránt, de előfordulhat hogy egy-egy átvevőhelyen nem tudnak csak készpénzes fizetést elfogadni.
- Mikor mehetek a csomagért?
Amint megérkezik a csomag a kiválasztott csomagpontra vagy automatába, a futárszolgálat rendszere értesítést küld e-mailben vagy/és SMS-ben az átvétel részleteiről.
- Mikor van nyitva a csomagpont?
A GLS csomagpontok nyitvatartásáról és egyéb adatairól az alábbi oldalon kaphat információt az irányítószám vagy város beírása és a megfelelő csomagpont kiválasztása után: https://gls-group.com/HU/hu/depo-csomagpont-kereses
Ugyanígy a Packeta csomagpontokra az alábbi oldalon kereshet: https://www.packeta.hu/atvevohelyek
- Fel tudna hívni a futár a kézbesítés előtt fél órával?
Igen a GLS futár általában alapértelmezetten felveszi Önnel a kapcsolatot kiszállítás előtt telefonon, de amennyiben ez kiemelten fontos Önnek, kérjük jelezze a megrendelés során a megjegyzés rovatban is.
- Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, azt hova írjam?
A megrendelés során a véglegesítés előtti utolsó ablakban van lehetőség egy-egy szövegbeviteli ablakban instrukciókat hagyni számunkra vagy a kiszállító cég számára.
- Mi történik ha akkor jön a futár amikor nem vagyok itthon?
A futár megpróbálja felvenni Önnel a kapcsolatatot kiszállítás előtt, és amennyiben nem tudja átvenni a csomagot jelezze neki és meg tudnak beszélni egy alternatív átvételi időpontot vagy helyet. Amennyiben a futár nem éri el Önt sem telefonon sem személyesen, akkor másnap újra megpróbálja kézbesíteni a csomagot.
- Mikor történik a kiszállítás?
Általában reggel nyolc és délután öt óra között, de jellemzően a délelőtti órákban. Általában az értesítésben szerepel egy időablak a várható kiszállításról.